Sweet life: VAŽNO !!!

Friday, 20 January 2017

VAŽNO !!!

Ah taj Facebook. Već na početku godine je počeo da mi zadaje glavooooboooolje. 
Ne znam šta se dešava, da li je neko prijavio moj profil i stranice na kojima sam bila administrator ali profil mi nije aktivan. Ništa ne mogu da odradim kako na stranici tako ni na profilu. 

Oni koji su me pratili znaju da sam imala stranicu Sweet life gde sam objavljivala sve vezano za blog, planove i aktivnosti. Primećujem svakako da je blog manje posećen otkako mi nalog nije aktivan. Bila sam član mnogih grupa gde sam postavljala novosti vezane za blog. Takođe sam bila upućena u rad i novine drugih blogera i bila sam u toku. Sada se nekako osećam kao da se pola sveta srušilo. Ne mogu vam opisati taj neki osećaj kada se sruši pola toga što gradite godinama i na čemu ste radili i trudili se. 

Mnogi kontakti kao i sponzorstva su ostvareni preko stranice i profila sada jednostavno nemam pristup njima. 


Da li je neko imao sličan problem i kome da se obratim?

Tražila sam po Fb ima li neki mail ili slično gde mogu da prijavim ovakav problem ali nisam baš naišla na neko rešenje.

Zato molim sve kojima sam potrebna a kontaktirali su me preko fb stranice da to urade na mail milana1504@gmail.com

Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram  stranicu

5 comments:

  1. Hmm... stvarno mi je jako žao zbog tebe. Vidi se da ulažeš jako puno ljubavi i truda u ono što radiš, a onda ti se sve sruši. Na žalost, ne znam kako ti mogu pomoći, ali svakako potraži po raznim forumima.
    This Is My Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrazicu jos malo po netu ako ne ostaje mi da cekam i da se nadam da ce proraditi.

      Delete
  2. Veoma mi je žao zbog tebe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta da se radi. Moracu sve ispocetka ali sacekacu jos malo.

      Delete
  3. Interesting! I like your thinking
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.