Sweet life: Instagram #6

Tuesday, 27 December 2016

Instagram #6

I ovog meseca stiže jedan instagram post. Šesti po redu na blogu. 
Odlučila sam se da na njemu postavim neke slike na kojima sam ja da se malo bolje upoznamo. :)


 Palic 2013. god


Novi Sad 2013. god.


 Stara Pazova 2013.god.


Novi Sad 2014. god.



Novi Sad 2015.god.



 Novi Sad 2016.god.
 


                                                                Beograd 2016.god.


                                                              Beograd 2016.god.
 


Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu

4 comments:

  1. Super post! Vidi se da si svake godine sve ljepša i ljepša :) Instagram ti je vrh ;)
    THIS IS MY LIFE

    ReplyDelete
  2. Ajooj, dvno, zaista! Primetiću da si iz godine u godinu sve lepša i lepša, a ćerkice su takođe prava srculenca <33

    Marsyly

    ReplyDelete

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.