Sweet life: Samohrana mama nije sama

Tuesday, 15 November 2016

Samohrana mama nije sama

Dragi moji,ovaj post će biti nešto malo drugačiji. U pitanju je jedna fenomenalna akcija pod nazivom "Samohrana mama nije sama"
U pitanju je akcija gde se pomaže samohranim mamama. Akcija je pokrenuta na instagram profilu _momsters_ iza kojeg stoji fenomenalna mama Sara. Sara je jedna mama VELIKOG SRCA.
Ovo je već drugi put kako se sprovodi ova akcija jer je prva uspešno realizovana.

O čemu se radi.
Svi koji žele da pomognu nekoj samohranoj mami treba da se prijave na instagram stranici. Međutim potrebno je da se prijave i samohrane mame kako bi se znalo kome je potrebna pomoć i šta je to što treba. Ovo sto je uvek potrebno jesu pelene, kozmetika(šampončić, kupkica, sapunčić), odeća, obuća, igračkica. 



Ukoliko znate neku samohranu mamu ili ste u prilici da pomognete obavezno posetite instagram stranicu _momsters_
Na stranici inače možete naći razne savete i zanimljive stvari kako za decu tako i za nas odrasle.
Znajte da nečije malo nekome znači mnogo.



Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu

12 comments:

  1. Odlicaan post! :)
    VELIKI GIVEAWAY KOD MENE---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/big-zaful-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  2. Odlican post.Jako lepo od tebe sto si ovo podelila sa nama.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. You'r so pretty! :)
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Tnx
      I follow your blog, can you follow mw to?

      Delete
  5. Hvala sto si podelila sa nama vest o ovoj akciji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da podelim ovako nešto kako bi što više ljudi videlo i priključilo se

      Delete
  6. Replies
    1. Slažem se. A još mi je draže kada znam da se veoma uspešno sprovodi. Srce mi je još veće kada sam lično mogla nekome da pomognem.

      Delete

Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu