Sweet life: Nivea Man proizvodi

Monday, 31 October 2016

Nivea Man proizvodi

Kako muski deo populacije ne bi bio zapostavljen posvecujem posti Nivea  Man proizvodima.
U nekom od prethodnih postova sam pisala OVDE sta ja to koristim od Nivea proizvoda. Suprug takodje obozava njihove proizvode.

Nesto bez cega ne moze jeste losion posle brojanja. Lako se nanosi, lepo mirise i prijatan je za kozi. Ali, poslednji put greskom je kupio balzam i takodje ima samo reci hvale za njega. Ovaj proizvod umiruje kozu nakon brijanja. Razlika u losionu i balzamu je ta sto je losion tecan a balzam je kremast. 

Jos jedan proizvod koji mu olaksava brijanje je pena za brijanje. Po njegovom misljenju je bolji gelmada nema negativna iskustva ni sa penom vec jednostavno voli malo da promeni. Ja koja ponekad ukradem penu (verujem da to radi vecina zena) takodje mogu reci da sam pre za gel nego penu. Ali takodje nemam nista ni protiv pene. Ovo sto se dobija upotrebom pene i gela za brijanje jeste da brijac efikasnije prijanja za kozu, stiti od malih posekotina i iritacija kao i da je brijanje prijatnije.

I za kraj  kako muskarac da krene na posao da da ne ostavi mirisljav trag za sobom. :)U te svrhe koristi Nivea For Man Silver Protect dezodorans. Fenomenalno mirise. 
Nivea dezodorans Silver Protect Dynamic Power sadrzi antibakterijsku formulaciju sa srebrnim jonima koji stite od neprijatnog mirisa. U pitanju je optimalna kombinacija pouzdane 48-casovne antiperspirantne zastite. Ne sadrzi alkohol i vestacke boje, eliminise neprijatan miris i potvrdjeno je da odgovara kozi i nakon brijanja (izvor)    

Nivea proizvodi




Koje proizvode koriste vasi muskarci :)


Ovo su iskustva mog supruga kao i mene u pojedinim proizvodima. . Pisite i vi da li ponekad ukradete neki od proizvoda kao i ja . 

12 comments:

  1. Super post!Ja nisam baš upoznata sa tim muškim Nivea proizvodima,ali znam da mi porodično uvek koristimo Niveu.Odličan blog,mnogo mi se dopada.

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se,uzvraćam! <333
    nacalifestyletips.blogspot.rs-Najveci balkanski giveaway

    ReplyDelete
  2. Hvala na pracenju i komentaru. Ja tebe vec pratim.Ostavila sam ti i komentar na blogu. Pozdrav.

    ReplyDelete
  3. Muzu uzimam sve od Niveice obozavamo ih oboje 😊

    ReplyDelete
  4. Nivea je neprevazidjena.

    ReplyDelete

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.