Sweet life: Nivea proizvodi

Monday, 24 October 2016

Nivea proizvodi

Iako mi je GlamBox paket stigao sredinom meseca, mesec oktobar cu posvetiti kozmetici i mojim iskustvima. Neko sam ko vec godinama unazad(sigurno 10godina) koristi niveine proizvode. Smatram da su medju boljima i veoma sam zadovoljna. 
Koristim rozu kolekciju proizvoda za lice. Ona je posvecena suvoj kozi kakvu ja imam. Naravno to nisam ni znala dok jednom nisam naisla na Niveine ljude koji su mi ponudili da uradim ispitivanje lica i odredjivanje tipa koze. I, gle cuda. Moja koza je suva a ne normalna kao sto sam ja mislila. Koristim  dnevnu i  nocnu kremu, tonik i micelarnu vodu. Ponekad  u mojoj koleciji imam i gel za umivanje . 
Pored kolekcije koju koristim za lice tu je i nezamenljiv  losion za telo koji prosto tako dobro mirise da me vraca u detinjstvo kada sam ga koristila. Veoma je lagan za nanosenje, ne ostavlja kozu masnom i prijatno mirise.  NIVEA Repair & Care losion za telo tokom 48h  oslobadja od osecaja suve i zategnute koze. Funkcionise tako sto ojacava koznu barijeru kakao bi se sprecio gubitak vlage  i podstice sistem hidriranja svojstven kozi pruzajuci 48h negu. 
Posetite Nivein sajt i potrazite nesto za sebe. Imaju veoma dobar izbor kako krema za lice tako i preparata za negu kose, tela...



Ovo su moja iskustva. Pisite imate li vi iskustva sa Nivea kolekcijom.

P.s. zapratite moju  instagram  i fb stranicu


10 comments:

  1. Sjajan post,bas mi se dopada tvoj nacin pisanja!
    Pratim te,uzvrati ako zelis
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Imam nekoliko Nivea proizvoda i stvarno su odlični.Dosta su kvalitetni i imam sve pohvale za Niveu.A naravno,imam pohvale i za tebe!Ova fotka iz posta mi se jako dopada i bolja je od svih mojih.Takođe,predivno pišeš i dopadaju mi se teme postova. <3 :)
    Sve pohvale. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I ja sam zadovoljna njihovim proizvodima tako da ih vec godinama ne menjam.

      Delete
  3. Trenutno koristim ovu micelarnu, uskoro ću pisati recenziju ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, jedva cekam da cujem misljenje. Ja sam prezadovoljna.

      Delete
  4. Nivea je neprevazidjena :)

    ReplyDelete

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.