Sweet life: Instagram #1

Wednesday, 12 February 2014

Instagram #1

I ja sam odlučila da počnem da delim sa vama instagram slike na blogu. Ovo će biti moj prvi instagram post a nadam se da cu imati bar po jedan svakog meseca.

Prvi post ću posvetiti SFW koji je održan u Novom Sadu početkom novembra sada već prošle godine :)

Bez dobrog aparata ne bi bilo slika a ni instagrama

SFW

Moje drage sestre i ja

Kreacija Marije Šabić

Kreacija Addy Van Den Krommenacker

Dele se informacije na društvenim mrežama...

Možete me pratiti pod imenom @milana_mima

6 comments:

  1. Super post. I ja tako planiram da napravim instagram post :)

    ReplyDelete
  2. Fun photos! Loving those dresses!

    xx
    Giovanna
    www.HeyLoveBlog.com

    ReplyDelete
  3. http://aanicaanchy.blogspot.com/2014/02/yellow-jacket.html lepo

    ReplyDelete
  4. I hope you're loving your new camera

    www.highheelsandtutus.com

    ReplyDelete

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.