Sweet life: Library 2

Wednesday, 24 July 2013

Library 2

Novi mesec, novi naslovi...
Verujem da je većini vas čula za naslove PEDESET NIJANSI-siva, mračnije,oslobođeni.






Munjevitom brzinom ovi naslovi su postali hit, svet je izgubio glavu za ovim erotskim romanom.
















Romantičan i neobuzdan serijal romana koji će vas opsedati, posedovati i zauvek se vezati za vas.













1.
Knjiga koja je zavela ceo svet.
PEDESET NIJANSI SIVA


***  

Gurnula sam vrata i zateturala se. Spotakla sam se na sopstvena stopala i naglavačke uletela u kancelariju.
Prokletstvo na kvadrat – ja i moje dve leve noge! Prosula 
sam se na vratima kancelarije gospodina Greja. Neko mi nežno 
pomaže da ustanem. Strahovito se stidim, prokleta bila moja 
trapavost. Moram da skupim hrabrost da podignem pogled. 
Bokte – tako je mlad.  

 ***


2.
Nastavak planetarnog bestseler Pedeset nijansi -SIVA
PEDESET NIJANSI MRAČNIJE


***

Mučne uspomene mi prolaze glavom – jedrenje, držanje 
za ruke, ljubljenje, kada, njegova nežnost, smisao za humor, 
mračni, zamišljeni, seksi pogled. Nedostaje mi. Prošlo je pet 
dana, pet dana agonije koji se čine kao večnost. Uspavljujem 
se plakanjem, žaleći što sam otišla, želeći da je drugačiji, želeći 
da budemo zajedno. Koliko će trajati ovaj strašni poražavajući 
osećaj? U čistilištu sam.
Obavila sam ruke oko sebe, čvrsto se zagrlila. Nedostaje mi. 
Zaista mi nedostaje... Volim ga. Jednostavno je.

***


3.
Finale planetarnog bestselera trilogije Pedeset nijansi
PEDESETNIJANSI OSLOBOĐENI


***

Zadovoljno sam uzdahnula i kroz proreze u suncobranu boje morske trave zagledala se u najplavlje nebo, letnje plavo, sredozemno 
plavo. Kristijan je ispružen na ležaljci pored moje. Moj muž – moj 
uzbudljivi, lepi muž, bez majice i u isečenim farmerkama – čita 
knjigu koja predviđa krah zapadnjačkog bankarskog sistema. Svi 
tvrde da se ta knjiga ne ispušta iz ruku. Nikad ga nisam videla da 
toliko dugo sedi miran. Više liči na studenta nego na uspešnog 
generalnog direktora jedne od najbogatijih privatnih kompanija 
u Americi.

***


ps. nemojte odmah odbacivati roman kada vidite da je erotičan...
Kroz ovaj serijal ćete saznati zašto je strast snažnija od razuma kao i kolika je snaga ljubavi...





4 comments:

  1. hi


    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Take a look into my blog and let me know! www.gwiyomistyle.net

    ReplyDelete
  2. Thanks for the comment, following you now!

    hope you will do the same =)

    www.gwiyomistyle.net

    ReplyDelete
  3. You'll love these books~ They're super fun and steamy haha I'm your newest follower via google (35). I'd love it if you could check out my blog and follow me back as well! Also, if you'd like to follow each other on Twitter and FB too, just let me know when you follow so I can add you back immediately =)

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    ReplyDelete
  4. Never read these books, they're a little too strong for me! But thank you for sharing! ^-^

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin? Junniku blog [Click!]
    - A Korean fashion, beauty and lifestyle blog!

    ReplyDelete

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.