Sweet life: First birthday

Saturday, 27 July 2013

First birthday

Dragi moji blogeri...proletelo je godinu dana otkako sam se prvi put oglasila sa svojim postom. 
Sećam se trenutka kada sam sela i počela da pišem prve redove...kao da je juče bilo. Pa šta sam uradila za ovih godinu dana...stekla nova poznanstva i  prijatelje, komentarisala druge postove, pratila sam rad poznatijih blogera, dobila sam par poklončića... Sve u svemu nije loše ali je moglo MNOGO bolje. Nisam se dovoljno trudila, malo lutam od teme do teme ali se nadam da to nikome ne smeta. 
Ukoliko neko ima predlog za novu temu za post ili ceo blog neka se slobodno javi. Saveti i kritike su kod mene uvek dobrodošli...
A sad je vreme da se zasladimo i nazdravimo uz meni omiljeno piće...
Živeli i srećan MI rođendan :)))




2 comments:

  1. Those photographs are adorable! I have a bottle of Balleys too and I must say I love it:)
    Have a fabulous time!

    Alexandra
    www.svetusvet.com

    ReplyDelete
  2. pa srecan rodjenad:-) ne znam, cudno je to sa blogovima i pocetkom, i ja se sama pitam da li mozda pravise lutam sa teama, ali onda pomislim, pa ja pisem o cemu se pise, odnosno, bolje reci o cemu bih ja volela da citam, iako obicno najvise komentara ima na temu moda, a najmanje ljudi citaju o putovanjima...mada je to mozda i logicno, ne znam. Ali i dalje ostavljam i putovanja, jer ja mislim da treba da su tu :-)

    pozdrav iz Moskve!

    A ima jednu sugestiju, koju naknadno dajem - vbij captcha-u pliz:)

    ReplyDelete

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.