Sweet life: Pink day

Tuesday, 4 June 2013

Pink day

Evo jednog posta na brzinu. Ne mogu se pohvaliti da mogu mnogo toga da prikažem ali i ovih nekoliko detalja ce biti dovoljno. Vikend sam provela u spremanju za svadbu a isto to me čeka i ovaj vikend. 
Svadba, svadba.... samo neka je veselo. 
U svoj ovoj jurnjavi i obavezama brže će mi doći leto i željno iščekivano more i sunce. Ovo vreme je očajno ali pored obaveza ne obazirem se na njega :)
Iako sam se bojala da će nam pokvariti vikend nije tako bilo. U trenucima kada nam je bilo potrebno Sunce bilo ga je i mogli smo sa mladom da se ''fotkamo'' do mile volje.
SUNCE HVALA TI!!! :)))

Post sam nazvala Pink day upravo zbog toga što sam na sebi imala dominantnu pink  boju u kombinaciji sa crnom. Crna haljina, roze cipele, rozi sako i rozi nakit bila su moja kombinacija za slavlje.







3 comments:

Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu