Sweet life: Devojačko veče

Sunday, 30 September 2012

Devojačko veče

Na početku ovog posta bih želela da se zahvalim mojim DIVNIM sestrama koje su mi sinoć priredile iznenađenje.
Svetlana, Dragana i ja


Naravno zahvaljujem se i drugaricama koje su učestvovale u svemu.

MIlena & Milica
Danijela & Kristina
      
Verovatno već iz naslova možete da pretpostavite o čemu se radi. Da, da....sinoć smo slavili moje devojačko veče. Sledeći vikend u ovo vreme ću slaviti jel mi predstoji veridba a za dve nedelje isto u ovo vreme biću udata :)))
Uh, kako mi to sada čudno zvuči. UDATA!!!
Verovali ili ne još uvek nemam taj osećaj da se sve približava. Treme nema što je za mene super ali ima ljudi koji su mi rekli da to i nije dobro :(
Da li je dobro ili ne videćemo.
Sinoć smo se provele fenomenalno, malo ali odabrano društvo mi je ulepšalo veče.
Imamo malo slika ali će atmosfera ostati zauvek u sećanju.






Vidimo se uskoro sa novim slikama i utiscima sa veridbe :))

4 comments:

  1. love the photos and your blog! Would you like to visit my blog? If you want, we can follow each-other with GoogleFriendConnect and I'm already following :) :) cheers!
    Follow
    thefashiontwice.com
    facebook page

    ReplyDelete

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.