Sweet life: Sve bi seke ljubile mornare...

Saturday, 4 August 2012

Sve bi seke ljubile mornare...


Da li je moguće zamisliti i jedno leto bez odeće i detalja u mornarskom stilu?
Prva asocijacija kad se pomene mornarski stil su vam sigurno more, sunce i leto.
Upečatljive prugice, motivi sidra, ribica, galebova, svetionika preovlađuju u letnjim kolekcijama.. Ovaj stil je prikladan u svim pruilikama, savrsen je u ležernoj ali i u elegantnim varijantama.Bele majice na pruge u svim bojama savršena su kombinacija za leto.Suknje, majice, haljine pa čak i pantalone sa ovakvim printom su jako efikasne, ali se mora voditi računa pri kombinovanju. Potrebno je imati samo jedan ovakav detalj na sebi da ne bi izgledali prenatrpano. da bi bili sigurni da nećete pogrešiti najbolje je da ovaj print kombinujete sa jednobojnom odećom.

U svom ormaru sam pronašla po koju stvarčicu sa ovim printom .



2 comments:

  1. Kupaci je odlican! :)
    Ja obozavam mornarski stil.

    Mornarsko je za mene = kao mala crna haljina

    ReplyDelete
  2. Obožavam mornarski stil! :)

    www.stills.rs

    ReplyDelete

Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu