Sweet life: Fashion park outfit

Monday, 13 August 2012

Fashion park outfit


Ćao, ćao. Evo mene sa novim postom. U petak sam isla u Fashion park u Inđiju i kada sam tamo stigla odlučila sam da je vreme da se slikam. Svaki put nađem neki izgovor i nikako to da uradim. Doduše trenutne obaveze mi oduzimaju mnogo vremena ali kada se čovek potrudi sve može da stigne. Pa predstavicu vam svoj outfit za šetnju po Fashion park-u. Nadam se da će vam se dopasti.
Ovo što trenutno vidite to sam ustvari ja. Najbolje se osećam u nekim farkama i majčicama. Ponekad se tu nađu i štiklice ali samo u večernjim varijantama. Sada vas ostavljam da pogledate slike i očekujem komentare.

                                                                                        







  Majčica: Mango
  Farmerke: Teranova
  Džemper: Madona
  Tašna: Bershka
  Sat: Esprit
  Kaiš: Cesard paciotti
  Nakit: Silver
  Naocare:West 
                                                                   



8 comments:

  1. Fine su slicice! :D I ja najvise volim takve kombinacije :))

    ReplyDelete
  2. prelepa si a papuce su me totalno osvojile!!!!:)))
    xoxo
    puno poljubaca iz vankuvera!



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. Tek ovde primecujem koliko vas dve licite :)
    Presltako ti stoje naocarci ♥

    ReplyDelete
  4. Bas slatke slike :) http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. odlican dzemperic i torba :)

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bas si lepa! Volim opustene kombinacije, bela majica+farke! :)

    ReplyDelete

Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu