Sweet life: Avala

Sunday, 19 August 2012

Avala

Uh,današnji dan mi je proleteo. Toliko obaveza sam imala da nisam  ni osetila kako su leteli sati. Ponekad se osećam kao da mi ni dan duži od 24h ne bi bio dovoljan. 
U nedostatku inspiracije i vremena za novi outfit odlučila sam da prelistam svoje foto albume i da pronađem nešto za današnji post. Nakon kratke potrage odlučila sam se da vam predstavim jedan moj dan na Avali. Znam da je mnogo bolje stavljati ''svežije'' slike ali i ove mogu da posluže. 







skromni osmeh









Naravno, kao i u prethodnim postovima očekujem komentare :)

Košulja: Teranova
Farmerke: Teranova
Ešarpa: Peacock's
Tašna: Replay



3 comments:

  1. Nice photos!

    xoxo


    http://www.thegaragestarlets.com/

    ReplyDelete
  2. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    ReplyDelete

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.