Thursday, 30 March 2017

Beg u prirodu / Instagram #9

Dolaskom proleća i lepšeg vremena ( nadamo se da će biti lepo prolećno vreme ) polako pravimo planove gde pobeći i šta obići a da je u prirodi. Kao neko ko voli prirodu i putovanja mogla bih da se raspišem na ovu temu ali neću. Odlučila sam da predstavim neke instagram slike i nastavim tradiciju instagram postova. 
💖💖💖
Ovoga puta ću vam dati par predloga gde biste mogli da " pobegnete "


















































Ovo su samo neki predlozi gde možete otići. Moja preporuka je ako možete da obiđete Etno naselje Vrdnička kula. Prelepo mesto da sednete,  ručate i uživate u prirodi a deca se pritom igraju na igralištu koje je opremljeno najnovijim spravama. 

Gde vi volite da pobegnete od svakodnevnih obaveza?

Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu

2 comments:

  1. Milana draga, jako interesantan post. Predlozi su predivni, kao i mesta koja si na predstavila. Ja volim da pobegnem iz svakodnevnih urbanih sredina u ona malo mirnija, i koristim svaku priliku da posetim etno selo nadomak mog grada. Sjajan post.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mi imamo sreću da svakog vikenda pobegnemo u manje mesto.

      Delete