Tuesday, 13 December 2016

Ulov -Lilly online prodavnica

Ovaj post sam odlučila da napišem sasvim slučajno. 
Pre dva dana sam tako "lutajući" po netu  ušla na Lilly online prodavnicu .
Ono što me je odmah privuklo jeste Nivea akcija. 
Svakako već danima planiram da odem i kupim deci kupku i šampon i eto ukazala mi se prilika. Verujte da u poslednje vreme šta god mogu poručim preko neta. Lepo natenane pogledam šta ima, odlučim se za proizvode i poručim. Porudžbina stigne na kućnu adresu i to je to. Nema jurcanja po prodavnici jer se beba unervozila od vrućine, nema jurcanja oko druge ćerke i ubeđivanja zašto ne mogu sve da joj kupim što dohvati...
Mislim da je ova Nivea akcija sasvim korektna jer sam ranac vredi toliko a ovako dobijete i kozmetiku i ranac. 


Još neke od akcija:





















Mogu vam reći da sam veoma zadovoljana kako sve funkcioniše. Sve je stiglo lepo upakovano da se slučajno neki proizvode ne otvori i iscuri tokom transporta. Ono što mugu da tvrdim jeste da ću sigurno opet nešto poručiti čim budem videla nešto zanimljivo. 
Moj ulov:

                                         Kozmetika koja je kupjena da bi se dobio ranac.
 

                                                       Regenerator za kosu


  Silan omekšivač i peškir koji se dobija uz njega. Peškir je veoma kvalitetan. Sve pohvale. 
Ovo se svakako isplati. 

                                            Dve kreme po veoma lepoj ceni od 673,55 din.
 

Ove tablete za mašinsko pranje posuđa nisam koristila pa ću taman da ih isprobam. 
Mada nisam ni čula za njih. :)

Što se tiče poklončića sve je to dok traju zalihe pa ako vam se nešto svidelo brzo poručite šta želite.
Naravno pored ovih akcija što sam pomenula ima još akcija pogledajte ovde

Da li ste vi nekada poručivali sa ovog sajta? Kakva su vaša iskustva?

Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu


4 comments:

  1. Lepe si proozvode ulovila :) Nisam kupovala pokusavam da ne ulazim na sajt zbog cvetica :) Uzela sam njihovu Royalty karticu pa verujem da bih pokupovala i sta mi treba i sta ne zbog tih cvetica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Znam kako je to sa cveticima. Ja ih "jurim" kada sam u prodavnici :)

      Delete