Monday, 21 November 2016

Sweet november rain box

Subota jutro,9h moje devojke još uvek spavaju. Juhu. Sada ću i ja malo duže da se izležavam u krevetu. Ali već posle par minuta stiže sms poruka da očekujem Glambox pošiljku.

Jupi jej... istog trenutka ustajem iz kreveta i stavljam kafu da se kuva. Moram se razbuditi dok mi stigne kutija iznenađenja. 
Iskrena da budem nisam mnogo čekala i telefon je zazvonio kako bi kurir proverio da li sam kod kuće da mi dostavi pošiljku.
I, kutija je u mojim rukama. Prvi utisak je iznenađenje jer nisam znala u kojoj boji će biti kutija. Sviđa mi se zelena :)

Otvaram kutiju i naravno odmah gledam šta je to što je stiglo. U odnosu na prethodnu kutiju (možete videti  ovde i ovde) malo sam se razočarala. Ali nemojte misliti da se nisam obradovala nekim stvarčicama koje su bile unutra :)
Sadržaj kutije vam neću sada otkriti, neka to ostane za sledeći post. Mada verujem da je većini vas takođe stigao ovaj paket kao i da ste već mogli na nekim instagram profilima i blogovima da vidite šta se nalazi unutra. 


Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu

10 comments:

  1. woow! Glam Box kutija je uvijek predivno dizajnirana i baš je u predivnoj zelenoj boji i puna iznenađenja :*
    Novi post: This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,baš sam se iznenadila kada sam videla da je zelene boje. Prkose jeseni :)

      Delete
  2. I really love this kind of beauty boxes. It's an amazing idea for xmas gift :D

    I'm following you via GFC. Can you follow me back, please? :D

    NEW INSPIRATIONAL POST | Crushes to Copy and Wear This Winter.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  3. Odličan post!
    Svrati kod mene ako možeš ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Posetila sam tvoj blog i zapratile sam te.Pozdrav

      Delete
  4. Nisam nikada naručivala Glam Box, ali mislim da bih definitivno mogla. :) sam dizajn ovomesečne kutij izgleda genijalno. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se od prošlog meseca odlučila na to. Par meseci mogu sebe da častim. Dolaze praznici i lepo je dobiti poklone pre Nove godine :)
      Malo sam razočarana ovomesečnim proizvodima ali nadam se da će biti bolje sl.meseca

      Delete