Friday, 25 November 2016

Max Factor Eye Luminizer + Giveaway

U prethodnom postu ovde ste imali priliku da vidite da je u GlamBox kutiji bila Max Factor Wild Shadow olovka  za oči. 
Međutim, ispostavilo se da olovka ima fabričku grešku i da ispada iznutra. GlamBox je ovaj propust rešio na veoma profesionalan način time da svoje verne kupce obraduje drugim proizvodom istog proizvođača. Taj proizvod je Max Factor Eye Luminizer

Baš sam se obradovala kada mi je stigao mail od njih sa obaveštenjem da ću dobiti zamenski proizvod. Nisam to očekivala.






Max Factor Eye Luminizer tečni korektor ima laganu formulu koja trenutno osvežava izgled umorne kože, prosvetljava je i umanjuje vidljivost tankih linija u predelu oka.













Vreme je i za malo darivanje.
Pošto imam više od 10.000 pregleda rešila sam da vas nagradim zbog toga. Znam da nekome izgleda smešno ova cifra ali meni mnogo znači jer je u poslednjih dva meseca posećenost bloga naglo povećana.
To mi daje volju da nastavim i dalje da pišem jer vidim da ima onih koji obraćaju pažnju na ono što radim.
  U pitanju je poklon vaučer za epilaciju pazuha u Unna centru koji se nalazi u ul.Bulevar Despota Stefana 36 (bivša 29. novembra) u Beogradu.

 Šta je potrebno da uradite: 
1) Lajkujete moju Fb  i Instagram stranicu (u komentaru napisite pod kojim imenom ste na fb i instagramu)
2) Podelite ovaj post na svojoj fb stranici (javno) kako bi i drugi videli i mogli da učestvuju
3) Ostavite komentar da li  želite da učestvujete u izvlačenju kako bi dobili redni broj za izvlačenje
Poslednji korak je potreban jer možda ima onih koji žele da ostave komentar na post a nije im potreban poklon vaučer. 
(napomena: vaučer je potrebno iskoristiti do 15.12.2016.)

Prijavljivanje traje do 30.11.2016. nakon čega ću proglasiti pobednika. Dobitnik će biti izvučen putem Random.org


UPDATE: Dobitnica vaučera je mala marina. 

Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu

12 comments:

  1. it has some really good products.
    Have a good weekend
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  2. Treci komentar i treca sreca :)
    Prvo, HVALA ZA PRILIKU.
    Drugo, zelim da ucestvujem i zelim vaucer za svoju cerku.
    Trece, sve sam od uslova odradila i u Bg zivimo.
    FB Svetlana Krantic
    Insta svetlana_ceca_krantic
    SVE NAJBOLjE U DALjEM RADU, a mi pratimo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Vidim da ste sve odradili kako treba. Puno sreće.

      Delete
  3. Thanks a lot, dear :D

    I following you too for a time :) I'm number 64 :)

    Sounds great this iluminizer :o

    NEW PERSONAL POST | "Feel", the book of Cristina Ferreira.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  4. Glambox je bas ispao fer, svaka im cast. Lepo sto si resila da poklonis vaucer, ja moje uvek bacam :D

    http://takojato.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mije da propadne a ja ga necu iskoristiti.

      Delete
  5. Diivan post,zelim svu srecu sudionicima :)
    Nadam se da ces kod mene kliknuti na linkove na kraju posta ;)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    ReplyDelete