Monday, 14 November 2016

Instagram #5

Nastavljam tradiciju započetu još u februaru 2014. godine kada sam objavila prvi instagram post. Za one koji su propustili evo prečice do njih #1  #2  #3  #4 
Upravo sam sa tim instagram postom #4 i prekinula pisanje. Ali, evo me opet sa nekim novim idejama. 
Današnji post ce biti  sa slikama sa nedavnog odmora. Moja  porodica i ja  smo posetili Vrnjačku banju. Za one koji me prate na INSTAGRAM stranici slike nisu novina. Pogledajte gde sam ja to uživala. 

Slana soba
Vrnjačka plaža


Tapidarium (tople klupe)

Prostor za meditaciju

Goč
 

RIMSKI IZVOR je bila moja destinacija za opuštanje i relaksaciju. Imam samo reči hvale za  wellness centar kao i za osoblje koje je veoooma ljubazno.

Da li ste vi posetili ovaj spa i wellness centar? Kakvi su vaši utisci?


 Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu

14 comments:

  1. Vrlo rado bih posjetila ovo, izgleda fantastično!!
    amna-tbhidc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije da samo izgleda nego je stvarno super.

      Delete
  2. Predivan post zaista! I ja bih rado posjetila ovo, fenomenalno je na slikama. :)

    Moj blog -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Iskreno ja sam zadovoljna kako je sve sredjeno

      Delete
  3. Predivan post, oduševljena sam posljednjom slikom!

    ILVAMAGICALWORLD

    ReplyDelete
  4. Vau, predivno je! Malo je reći da ti zavidim na divnom odmoru hehe :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Pa, bilo je vreme da i ja malo odmorim :)

      Delete
  5. Predivne slike, zaista bih volela da jedan dan provedem ovde :D

    Poseti moj blog i učestvovanjem u giveaway postu osvoji 100$ za kupovinu na Zaful sajtu :)
    Beba, www.bebagottel.com | Instagram |

    ReplyDelete
  6. Ovo je fenomenalno.

    ReplyDelete