Saturday, 15 October 2016

Ponovo sa vama nakon 2,5 godine.

Davnog 27.07.2012. godine sam odlucila da napisem prvi post i zapocnem blog. Da, nije bilo lako. Trudila sam se da budem aktivna. Pisala sam o mojim putovanjima kojih je tada bilo dosta. Malo sam se oprobala i u ulozi modela pa sam prikazala par odevnih kombinacija. Mogu reci da mi je to bio najtezi deo posla. Podelila sam i neke instagram slike sa vama i ujedno je taj instagram posto ostao poslednji objavljen. 
Napravila sam veliku pauzu. To ne znaci ako nisam objavljivala postove da nisam pratila razne blogerke. Naprotiv. Pratila sam sta se sve desava,aktivirala sam se malo vise na instagramu i pozelela sam da se vatim  i pisem o svemu i svacemu. 
U ovoj pauzi od skoro 2,5 godine se moj zivot promenio iz korena. Postala sam majka dve devojcice. One su mi sada na prvom mestu. Za sve ovo vreme dok me nije bilo otkrila sam razne instagram profile, fb naloge kao i blogove o deci, odgajanju ali i po meni veoma bitnoj stavci zdrava ishrana dece. Trudicu se da imam postove koji se bave zdravom ishranom dece kao i raznim aktivnostima jer je meni sada to jako bitna stavka. 
Nadam se da cemo se lepo druziti i deliti svoja iskustva.

No comments:

Post a Comment