Thursday, 30 January 2014

Kneževina Monako

U prethodnom postu sam vas vodila u Nicu-kako kažu najlepši grad Azurne obale. I dalje ćemo se zadržati na Azurnoj obali ali idemo malo dalje do Kneževine Monako. Monako je turistički centar Azurne obale a ujedno je i druga najmanja država na svetu.
Posetila sam ovo prelepo mesto i mogu vam reći da sam ostala bez teksta. Osećala sam se kao Alisa u zemlji čuda. Svaki objekat je urađen sa stilom. O čistoći i da ne govorim jer sve blista.
Ono što vam svakako preporučujem da obiđete je palata-rezidencija Grimaldijevih (ukoliko možete da uhvatite smenu straže), Katedralu Sv.Nikole-krunska crkva dinastije Grimaldi, Oceanografski muzej kao i egzotične vrtove.
Uživajte u fotkama. 
:)

Oceanografski muzej

Oceanografski muzej

Jedan od parkova

Katedrala Sv.Nikole
Prolaz koji vodi do Palate
Palata, čeka se smena straže

Palata

Smena straže






U sledećem postu ću vas upoznati sa Monte Karlom!!!

2 comments:

  1. Prelijepe slike, draga :) <3
    Pogledaj moj novi post na http://itistimeforwonderland.blogspot.com/2014/02/snow.html

    ReplyDelete
  2. Obozavam Azurnu boalu i sve gradice na njoj! Proslo leto sam bila u Monaku, slazem se sa tobom, prelepooooo!

    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com

    ReplyDelete