Thursday, 7 November 2013

Prstenovi za salvete

Godina se polako bliži kraju...Već počinjemo da smišljamo odevne kombinacije za najluđu noć ali i po neko putovanje... Ja sam za sada u fazi traženja dobre destinacije za putovanje :)   obožavam da putujem
Ali, najluđa noć ne može da prođe bez dobre trpeze. Bar kod nas u Srbiji. Za tu priliku postavljamo najlepše stolnjake, servis, escajg, svećnjake...ali jedan mali detalj može potpuno promeniti izgled dekoracije a to su prstenovi za salvete. 

Tako mali detalj mnogo znači...








 Ručno rađeno, boja koju želite...
Pa, da li će se neki prstenčići naći na vašem stolu?
 Moj odabir su plavi.

3 comments:

  1. Divno :)
    Svaki pocetak je tezak
    Bila bih srecna kada bi me pratila na http://itistimeforwonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Da li mozes da mi objasnis kako preklapas salvete ili da stavis link sa yt ako ima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rado bih ti pomogla ali nisam ja pravila prstencice, tako da ne znam ni kako se savija salveta. :(

      Delete