Tuesday, 25 June 2013

Library 1

Ćao blogeri  :)   
Već nekoliko puta sam posegnula za  fotoaparatom da bih odradila sve što je potrebno za moj današnji post ali nikako da odradim sve što treba. Sada je stigao željno očekivani godišnji odmor i imam vremena da se malo posvetim ''blogovanju''.
Sezona odmora i letovanja je već uveliko počela. Ono što ja svake godine nosim na more  kao obavezan predmet jeste knjiga. Prosto ne mogu sebe da zamislim na plaži bez neke dobre knjige. Ne znam kakav je vaš stav? 
Odlučila sam da vam danas predstavim neke od knjiga iz moje male biblioteke.

Deo kolekcije :)

Moje preporuke su sledeće knjige...

1.Poruka u boci. /Nikolas Sparks  
* Novinarka slomljenog srca jednoga dana na plaži pronalazi bocu sa dirljivim ljubavnim pismom...




2.Lovac na zmajeve /Haled Hoseini
*Priča o prijateljstvu dva dečaka u Avganistanu i neverovatna priča o jednoj dalekoj kulturi.Pojedini delovi knjige su surovi i teški ali ipak je to knjiga koja odiše ljubavlju...


3.Marina / Karlos Ruis Safon
*Na jednoj od svojih putošestvija Oskar upoznaje Marinu, intrigantnu devojku s kojom se upušta u pustolovinu razotkrivanja bolne zagonetke pohranjene u prošlosti grada. Radnja se dešava u Barseloni pa ko je posetio taj božanstveni grad biće mu zanimljivo da pročita...


4.Mali gestovi velike ljubavi / Deni Šajnman
*Dovoljno je reći: Dve pripovesti o ljubavi. Dve priče o gubitku. Jedno nezaboravno emotivno putovanje.
Ovo je knjiga koju sam kupila sasvim slučajno i ostavila je jak utisak na mene. Odličan tekst, ilustracija...Moja preporuka...



5.Dobra žena / Danijela Stil
*Potonuće Titanika u aprilu 1912.godine jednoj devojci menja život. Kroz kakve muke je prošla veoma dobro je opisala danijela Stil u svom romanu.

Nadam se da sam bar nekoga zainteresovala da pročita neku od knjiga...
Javite vaše utiske ako je neko već pročitao neku od ovih knjiga.
Uskoro sledi nastavak.
:*



No comments:

Post a Comment