Sunday, 28 April 2013

Sophie Cam


Ćao. Danas sam odlučila sam prikažem nekoliko fotografija koje sam čuvala u telefonu.
Većina vas ima instagram i odusevljena sam slikama. Eto, ja kada sam kupovala telefon nisam o tome razmišljala tako da sam bez njega. Mogu samo da uživam u vašim slikama. Ali, pronasla sam neko rešenje. PutemSophia Cam aplikacije koju podržava moj telefon imam i ja neke ''neobične'' slike. Znam da nisu ni u pola kao slike koje vi postavljate ali odlučila sam da ih podelim sa vama. 



KUKI  Bubble  Tea

KUKI  Bubble  Tea




I njima je potrebno osveženje

2 comments:

  1. hi sweetie!
    nice post!
    I am having a super giveaway with Haute1 in my blog, come by!
    the midniteblues
    Xx

    ReplyDelete
  2. hi!!
    thanks for passing by my blog!
    nice post!
    i follow u too!
    www.themidniteblues.blogspot.com

    ReplyDelete