Monday, 14 January 2013

Party 1

Još uvek smo pod uticajem praznika i  praznične atmosfere. Ne znam za vas ali kod mene je tako. 
Malo kasnim sa postovima ali nadam se da možete da me pratite. Sinoć sam sa društvom za doček Srpske Ng izlazila ali želim da vam dočaram kako nam je bilo za reprizu Ng. 1.01.2013.
Te večeri sam se  provela fenomenalno kao i ostatak društva. Dok sam se spremala pomislila sam da je to odlična prilika da se malo islikam za bloga ali u nedostatku vremena nisam to uradila :(
Kada smo stigli u kafić raspričali smo se sve dok bend nije počeo sa svira. A, onda... Prepustili smo se muzici i na slikanje sam zaboravila. Ništa čudno za mene. U jednom trenutku drugarica nas je sve podsetila da je aparat pred nama i škljocnuli smo nekoliko puta. Naravno lošiji aparat i prigušena svetla nisu mi omogućili da imam velik broj slika koje bi mogla da vam pokažem. Ali biće dovoljno i ovo što imam. 







Na žalost cipele se ne vide ni na jednoj slici ali možete ih pogledati u OVOM postu.
Naravno želim da čujem i vaše komentare na moju odevnu kombinaciju.


Nosim:
Sako: H&M
Košulja: Bershka
Cipele: Bershka
Suknja: chicnova


10 comments:

  1. nice look! :)
    http://okomody.blogspot.com/

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Roze ti savrseno pristaje! :)

    Srecna Srpska Nova, sve najlepse! :*

    ReplyDelete
  3. Boja blazera je odlicna i jako mi se dopada suknjica sa printom!

    ReplyDelete
  4. Lep blejzer, lepo ti stoji roze boja. Srećna i srpska Nova godina :-)

    ReplyDelete
  5. SO CUTEEEEEEEE!


    Following you now on GFC and Bloglovin!Hope you can do the same :)

    http://beatricemalveda.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. odličan blazer, super blog, pratim te :)

    ReplyDelete
  7. Boja blejzera je odlicna,mnogo mi se svidja i super ide uz suknju

    ReplyDelete