Thursday, 8 November 2012

Amazing day

Iskoristila sam jedan dan da se i ja malo fotkam. Naravno nisam imala nekoga pored sebe ko ima živaca za to ali može se izvući nekoliko slika . Ih, tim muškarcima se ništa ne može objasniti zašto nam trebaju slike. Moj mužić dok me slikao sve vreme je gunđao '' Štaće ti ove slike samo poziraš, važno je da slikamo grad.'' :)  Čas izuzecima koji vole da se slikaju i ja sve to podržavam. Nadam se da su vam se svidele slike iz Praga i da sam bar nekoga zainteresovala da obiđe taj grad.
Slike su iz Karlovih Vari gde sam bila oduševljena golubovima koji su jako pitomi i sami su mi pričli čim sam izvadila plazmu i počela da jedem. Nisam mogla da im odolim i podelila sam je sa njima.
















Kaput: Mango
Haljina: Mango
Ešarpa: Madona
Tašna: Replay


5 comments:

  1. Great outfit darlin! Love your scarf:))! Just found your blog and am your newest follower on GFC #17! Check out my blog if you'd like! Thanks!

    Rita @ www.CoastWithMe.com

    ReplyDelete
  2. love your style :)
    I like your blog, would you like to follow each other on GFC? :)
    XO MP.

    ReplyDelete
  3. lovely photos! i don't think i could feed pigeons though hahah

    jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    ReplyDelete