Wednesday, 5 September 2012

Floral dress

Stigao je i septembar kao i moja nova kombinacija. Znam da sam vas ostavila dugo da čekate ali prosto nisam našla vremena za slikanje. Pritisle su me obaveze ali opravdane, videćete u nekim od narednih postova. :)
I ovaj vikend sam bila zauzeta odlaskom na jednu divnu svadbu ali sam isto tako nju i iskoristila za slikanje. Kao što su se mlada i mladoženja na trenutak izgubili kako bi se slikali to sam i ja učinila. Naravno da imam profesionalni aparat kao njihov fotograf sve bi izgledalo lepše i bolje ali zadovoljna sam za sada i sa ovim slikama.
Za ovu priliku odabrala sam cvetnu haljinu(malo kraću što nije karakteristično za mene) i roze sandale koje ste imali prilike da vodite OVDE
Da se ne bih raspisala mnogo  mislim da je vreme da vidite slike i naravno očekujem komentare.....































Haljina: Bershka
Sandale: Comer
Prsten: Tree&Bee
Minđuse: No name



7 comments:

  1. Haljina je divna... suer su slikice :)

    ReplyDelete
  2. Super haljina, super štikle! ODlično izgledaš!

    ReplyDelete
  3. Such a lovely post: I like these pictures so much!!
    What about following each other? Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  4. Love your dress!;;) do you want following each other?


    http://mismaharani.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sjajna je haljina, bas si lepo izgledala!

    P.S. Pratim te, svrati i ti kod mene ;-)
    http://peculiarchick.blogspot.com/

    ReplyDelete